חינוך
מחולל שכונה

למי מאתנו אין זיכרון ילדות כזה או אחר מהשכונה שלו… משחקים ששיחקנו, חבורות שהיינו חלק מהן, הרחובות שבהם הסתובבנו כבעלי הבית. בתלֿ אביב-יפו ישנם בתי ספר וגנים שהם השכונה עצמה.

הזדמנות להיפגש עם המנהיגות והמנהיגים החינוכיים הפועלים לייצר זהות קהילתית משותפת ולהפוך את הגן ואת בית הספר לעוגן שכונתי.

נצא לדרך...

משפחות מסיירות עם עששיות ומפות דרך בשעות הערב בשכונה? כל מי שתשאלו בשכונת נווה אביבים, יפנה אתכם לאשכול גנים נווה אביבים.לצפייה במיקום בגוגל מפות  כל יום הוא יום של משחק ושל חוויה לימודית בשכונה ובסביבותיה. הגן הוא משפחה. כל שנותר, להיפגש בשדה או ברחבי שכונה

טיילתם בשכונה באמצע היום וראיתם ילדים מדברים עם בעל המכולת השכונתית? או משוחחים עם השכנה שגרה ממול? זהו יום לימודים רגיל בבית ספר שכונתי שפיראלצפייה במיקום בגוגל מפותהנמצא בלב שכונת שפירא הצבעונית והמתחדשת. זהו בית ספר צומח בעל פסיפס תרבויות ייחוד. נשמע מסקרן? מוזמנים לשכונה! 

בואו אלינו הביתה בית הספר השש שנתי  עירוני ט' לצפייה במיקום בגוגל מפותשממוקם בשכונת יד אליהו, בית מתוך הקהילה ולמען הקהילה. בית ספר זה כל תלמיד ותלמידה מרגישים כמו בתוך ביתם. כל פינה בחצר, כל ספסל, כל מסדרון הופכים בן רגע למרחב ליזמות קהילתית ולמקום שבו מדברים ועושים סדר במחשבות ורוקמים חלומות, באמצעות למידה "מייקרית", עזרה לקהילה והמון יצירתיות. 

במשפחת אהבת ציון  יש מקום לכולם… פנינת טבע בלב כיכר המדינה., מרחבי למידה, משחק וחברה.  השילוב בין הטבע והלמידה ,והחיבור ואהבה לטבע ולסביבה. מספקים, המשרתים ותומכים באגנ'דה החינוכית לתת מענים שונים ומותאמים  חברתיים רגשיים ולימודים לכל אחת ואחד.

דילוג לתוכן