מחטיבות ביניים
לחטיבות מרכזיות

יזמות, טיפוח מיומנויות, יכולות בינאישיות ותוך אישיות, ניהול עצמי , ידע בתכנות ושימוש בטכנולוגיה ועוד..

החטיבות שלנו הופכות למשמעותיות עבור הנערות והנערים שלנו

מוזמנות ומוזמנים לפגוש את החטיבות המרכזיות שלנו, המשנות את פני החינוך בעיר.

נצא לדרך...

הצטרפו ליום בחיי קריית החינוך אורט סינגאלובסקי לצפייה במיקום בגוגל מפות בכל יום טווים ויוצרים פה יחד שלל מענים המייצרים יחס אישי, רלוונטיות ומצוינות בתהליכי הוראה, למידה והערכה. חטיבת הביניים רואה את התלמידות והתלמידים באופן רב מימדי ומעריכה אום עלפי מיומנות רגשיות חברתיות וקוגניטיביות ומייצרת זירות התפתחות במיומנויות הללו באמצעות קורסי בחירה, למידה חוץ כיתתית ואירועי הערכה מגוונים, אפילו בחדרי הרוגע והכושר שלנו. 

בקרית חינוך יפולצפייה במיקום בגוגל מפות  בית ספר עירוני ז', החטיבה משנה את פניה. תלמידות ותלמידים יוזמים, מפתחים יוזמות חברתיות וגם מדעיות  במרחבים סביבתיים ומגוונים בכל יום. אצלנו סדנאות, קורסי בחירה,  מישחוק וגם יציאה לנמל הם בשגרת היום. בית הספר מהווה בית חינוך לתושבות ולתושבי יפו והשכונות הסמוכות. קהילת התלמידים מגוונת, רב תרבותית ורב דתית, מכאן שהבחירה היא להוביל ולחנך לערכים של סובלנות, ערבות הדדית, פלורליזם ואהבת אדם באשר הוא אדם. 

מי מאתנו לא חלם לשנות את העולם? אבל לצד החלומות באה המציאות והעבודה הקשה הכרוכה בהוצאת הרעיון אל הפועל. בבית הספר עירוני ה' לצפייה במיקום בגוגל מפות שממוקם  ליד נמל תל אביב, הלמידה בים, מדידת זרמים והפלגה הם שגרה וחלק ממסלול ייחודי של מדעי הים והסביבה. אך לא רק, לימודי הרובוטיקה והיזמות הם חלק מה ממגוון התכניות הייחודיות ואנחנו לא שוכחים גם לקחת נשימה…

קחו הצצה למבנה בית הספר החדש של תיכון שמיר תל אביב בית הספר, שכבר נפתח השנה במבנה זמני, ייפתח במבנה הקבע שלו בתחילת שנת הלימודים תשפ"ב. בית הספר הינו בית ספר צומח,  כך שיתווספו אליו עוד שכבות גיל בכל שנה. כעת החטיבה היא המרכזית! עם חלל יזמות, סדנאות באומנות, מועדון למידה בסגנון בית מדרש , ומסביב יש גם מרחבי למידה חוץ-כיתתיים, גגות, וחצרות.

מגמה ייחודית עירונית הפועל בביה"ס  – כיתת הספורט האולימפי. הכיתה האולימפית היא מסגרת חינוכית ראשונה מסוגה בישראל, הפועלת בליווי ובתמיכה של הוועד האולימפי הישראלי. היא מאפשרת לספורטאיות ולספורטאים מצטיינים לשאוף למצוינות הן בתחום הספורט ההישגי והן בלימודים בבית הספר.

בואו אלינו הביתה בית הספר השש שנתי  עירוני ט' לצפייה במיקום בגוגל מפות אז איך הופכים מיספר לסיפור? באמצעות שינוי של שיטות הערכה הצלחנו להוריד את הלחץ סביב הציונים ולרתום את הנערות ונערים לספר את סיפורם ולרתום אותם לתהליכי למידה מעמיקים.  כחלק מהתפיסה יצרנו מרחב ללמידה "מייקרית", ומרחבי למידה חוץ כיתתיים היוצרים גיוון ונותנים מענה אישי ומותאם לכל אחת ואחד. 

דילוג לתוכן