ללא תיוגים
עיר מיוחדת לכולן.ם

ההזדמנות להשתלב ללא תיוג, במגוון גנים ובתי ספר מתאפשרת באמצעות מגוון מודלים יצירתיים ומותאמים לתלמידות ותלמידים.

זה אפשרי! ולא רק שזה אפשרי, זה קיים אצלנו ומאפשר צמיחה והתפתחות של כולם.

נצא לדרך...
גן אלמוג

איך מסמנים 'תודה והערכה' בשפת הסימנים? תשאלו את ילדי ואת ילדות גן  סתיו.לצפייה במיקום בגוגל מפות צוות הגן, מטפח את יכולת ההכלה של הילדים ומפתח בהם תודעה חברתית.  לימוד שפת הסימנים בדרך ויזואלית ותנועתית, שמחזקת את הביטחון העצמי ואת תחושת המסוגלות, באופן זה היא מופצת לכלל הגנים במרחב.

מגוונות, שייכות, עצמאות ומצוינות אלה העקרונות המנחים של בית ספר ביכורים, לצפייה במיקום בגוגל מפות בית הספר המכיל, אחד מחמשת בתי הספר המכילים הראשונים בארץ. בבית הספר לומדים ומלמדים מורות ומורים עם וללא צרכים מיוחדים. בית הספר מהווה תמונת מראה של חברה שמכילה שונות בתוך מרחב חיים משותף. מרחב שבו כל אחד ואחת הוא ילד מיוחד עם צרכים מיוחדים. בית הספר מהווה מודל לחברה שבה לכולם יש מקום, משמעות וביטחון.                             

לחלום, להאמין, לנסות ולא לפחד לטעות" זה המוטו בבית הספר יחדיו.לצפייה במיקום בגוגל מפות מסגרת חינוכית לתלמידים ולתלמידות שנמצאים על רצף הספקטרום האוטיסטי, כל מפגש עם תלמידי בית הספר טומן בחובו התרגשות והדבר ניכר מהאופן שלהם לבטא שמחה: בחיבוק, במילת שלום קטנה, בקריאה ובחיוך. בואו להרגיש את הקסם קורה, לשמוע על גישות, על מחשבות, על חידושים ויוזמות מעבר לקשת האוטיזם.

 

לכל אחת ואחד מקום בקהילת בית ספר נתיב לצפייה במיקום בגוגל מפות אליו מגיעים תלמידות ותלמידים  עם הפרעות רגשיות מאובחנות. מרחבי טיפול מגוונים ודרכי למידה וטיפול יצירתיים ויצרניים מותאמים לנטיית לבם של התלמידים. מרחב בית הספר מאפשר למידה בחצרות ומחוץ לכיתה כדי לאפשר השתלבות בקהילה. איך יוצרים נתיב חדש?  

דילוג לתוכן